W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Dzisiaj jest 18 lutego 2019 | Imieniny: Konstancji, Maksyma, Wiaczesława

Temat tygodnia

Chińczycy w Warszawie

2018-06-09

Warszawa otworzyła konto na WeChat – najpopularniejszym portalu społecznościowym w Chinach. Ma ono na celu promocję Warszawy, jako atrakcyjnej destynacji turystycznej wśród podróżujących Chińczyków. Na warszawskim profilu na WeChat Chińczycy znajdą najważniejsze informacje o stolicy Polski, dowiedzą się o atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych, a także o kulinariach czy zakupach. Artykuły publikowane są co tydzień, ale są stale dostępne w specjalnym menu, dzięki któremu profil spełnia funkcje strony internetowej. Prowadzeniem konta zajmuje się Stołeczne Biuro Turystyki, które w tym roku rozpoczęło działania promocyjne na rynku chińskim. W planach SBT jest rozreklamowanie konta poprzez między innymi organizacje wizyt prasowych dla czołowych chińskich influencerów.Wydają najwięcejLiczba turystów z Chin podróżujących za granicę wzrasta z roku na rok. W 2000 r. z kraju wyjechało na wakacje 10 milionów Chińczyków. W 2016r. było już ich 133 miliony. Wstępne dane za 2017r. mówią o aż 143 milionach turystów z Chin, którzy odbyli zagraniczne podróże. Chińscy turyści kupują także najwięcej towarów i usług podczas swoich wyjazdów. W 2016r. wydali ponad 261 mld dolarów, ponad dwa razy tyle co podróżujący Amerykanie, którzy znaleźli się na drugim miejscu.Chińscy turyści coraz liczniejsi w EuropieMimo że kraje azjatyckie nadal są najbardziej popularnym kierunkiem podróżujących Chińczyków, to z roku na rok przyjeżdżają coraz liczniej do Europy. W 2016r. najpopularniejszymi kierunkami na Starym Kontynencie były: Francja, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania i Niemcy.

Zmienia się także profil chińskiego turysty. Nie są to już grupy zorganizowane, które chcą odwiedzić 7 europejskich stolic w 10 dni. Teraz połowa podróżujących za granicę Chińczyków to indywidualni turyści, pragnący dokładnie zwiedzić kraj lub region, do którego podróżują, znaleźć mniej popularne destynacje i uniknąć tłumu turystów. Warszawa ma Chińczykom wiele do zaoferowania. Interesująca historia, zabytki, zamki i pałace, przyroda, smaczna kuchnia, liczne centra handlowe mają szansę przyciągnąć turystów z Chin. Warszawa to także miasto Fryderyka Chopina, jednego z najbardziej rozpoznawanych i uwielbianych kompozytorów w Chinach a Chińczycy często podróżują śladami znanych im postaci. Najważniejszą formą promocji w Chinach jest online marketing. W Państwie Środka jest ponad 750 milionów użytkowników smartfonów, a 98% z nich jest podłączonych do internetu. Przynajmniej 90% użytkowników internetu ma konto na co najmniej jednym portalu społecznościowym. WeChat to chińska platforma komunikacji i promocji stworzona w 2011 r. Powstało już ponad miliard profili, w tym 16 milionów oficjalnych. To odpowiednik Facebooka, Twittera, Messengera, e-płatności i wiele więcej. Jest to platforma, która łączy w sobie wiele funkcji strony internetowej z możliwościami komunikacji z użytkownikami.

UMW

Jednocześnie, niemal w niczym nie przypomina e-biznesu sprzed jeszcze kilku lat
Tym razem przygotowaliśmy dla Państwa zestawienie najciekawszych propozycji kulinarnych w ramach plebiscytu "TOP10 branży spożywczej 2018"
Zmęczeni letnimi upałami, często odkładamy weekendowe wyjazdy na jesień

Zgodnie ze wstępnymi danymi GUS pogłowie świń w grudniu 2018 r
Już 40% mieszkańców Polski deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu kupuje produkt, który określa jako zdrową żywność – wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na zlecenie De Heus
Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, wartość polskiego eksportu artykułów rolno-spożywczych w okresie styczeń-listopad 2018 r
GUS opublikował dziś dane nt
Z raportu Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Rynek rolny — marzec 2018, wynika, że Polacy najchętniej sięgają po łososie, pstrągi, morszczuki i makrele
Pogoda Warszawa z serwisu

Patronat
  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl

  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl


  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl