W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Dzisiaj jest 23 lipca 2018 | Imieniny: Bogny, Sławosza, Żelisława

Aktualności

Nowe logo komunikacji w Warszawie

2017-09-28

Rozstrzygnięto konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Dotychczasowe oznaczenia funkcjonujące w przestrzeni zastąpi teraz jeden znak autorstwa firmy Type Three. Zakończył się właśnie dwuetapowy konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Wpłynęło aż 189 prac, które oceniło profesjonalne jury w skład którego weszli: Robert Zydel – dyrektor Biura Marketingu Miasta, Wojciech Wagner – zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego, Katarzyna Strzegowska – zastępca dyrektora ZTM, prof. Piotr Garlicki i prof. dr hab. Dawid Korzekwa z Akademii Sztuk Pięknych, Andrzej Budek - założyciel studia KOTBURY, Magdalena Ponagajbo z Mamastudio i Emilia Bojańczyk z Podpunktu.

Do drugiego etapu – zaprojektowania głównego logotypu warszawskiego transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu – zaproszono w lipcu pięciu finalistów. Ostatecznie pierwszą nagrodę w wysokości 70 tys. zł. otrzymał projekt autorstwa TypeThree, który zdaniem jury doskonale identyfikuje „warszawskość” komunikacji miejskiej i poszczególnych elementów całego systemu. Choć nawiązuje do tradycji to jednocześnie jest szalenie nowoczesny i bardzo długo się nie zestarzeje. - To piękny projekt, który pojawi się stopniowo na wszystkich rozproszonych dotychczas elementach – pojazdach, parkingach, rowerach, biletach czy elementach informacji pasażerskiej. Co ułatwi pasażerom identyfikację i korzystanie z naszej komunikacji –mówi Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy. Obecnie w stołecznej przestrzeni funkcjonuje wiele różnych znaków graficznych dotyczących transportu - logotypy Zarządu Transportu Miejskiego, symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”, herb Warszawy oraz logotypy poszczególnych spółek transportowych. Teraz zastąpi je jeden unifikujący znak. Grafiki do ściągnięcia: https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/iuAFizEbAwR6xm5

UM W-wa, Dixon

Sezon urlopowy trwa w najlepsze
Z tego względu, redakcja TVEXPO przyjrzała się ofercie firm, które swoje produkty i usługi kierują głównie do rolników
Wprawdzie o wygląd zewnętrzny powinniśmy dbać przez całe rok ale badania naukowe wskazują, że najwięcej uwagi poświęcamy temu jak wyglądamy w sezonie wiosenno-letnim
Przygotowania do letnich podróży idą z pewnością pełną parą
Wiosna to nie tylko idealna pora na porządki w przydomowym ogródku czy remont ale również doskonała okazja do zmiany wystroju wnętrz naszych domów i mieszkań

Prace rozpoczynają się od sprzątnięcia słomy
Rok temu, 12 lipca 2017 r
Polski rynek trzody chlewnej stawia przed rolnikami wiele wyzwań – niestabilność cen, rosnąca konkurencja zagraniczna, brak środków na inwestycje oraz zagrożenie ASF
Wczoraj odbyła się aukcja produktów mlecznych na platformie aukcyjnej Global Dairy Trade (GDT) w Nowej Zelandii
Obowiązujący w Polsce system ubezpieczeń z dofinansowaniem z budżetu państwa ma już ponad 10-letnią historię
Pogoda Warszawa z serwisu

Patronat
  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl

  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl


  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl