Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Dzisiaj jest 17 grudnia 2017 | Imieniny: Olimpii, Łazarza, Jolanty

Aktualności

Nowe logo komunikacji w Warszawie

2017-09-28

Rozstrzygnięto konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Dotychczasowe oznaczenia funkcjonujące w przestrzeni zastąpi teraz jeden znak autorstwa firmy Type Three. Zakończył się właśnie dwuetapowy konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Wpłynęło aż 189 prac, które oceniło profesjonalne jury w skład którego weszli: Robert Zydel – dyrektor Biura Marketingu Miasta, Wojciech Wagner – zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego, Katarzyna Strzegowska – zastępca dyrektora ZTM, prof. Piotr Garlicki i prof. dr hab. Dawid Korzekwa z Akademii Sztuk Pięknych, Andrzej Budek - założyciel studia KOTBURY, Magdalena Ponagajbo z Mamastudio i Emilia Bojańczyk z Podpunktu.

Do drugiego etapu – zaprojektowania głównego logotypu warszawskiego transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu – zaproszono w lipcu pięciu finalistów. Ostatecznie pierwszą nagrodę w wysokości 70 tys. zł. otrzymał projekt autorstwa TypeThree, który zdaniem jury doskonale identyfikuje „warszawskość” komunikacji miejskiej i poszczególnych elementów całego systemu. Choć nawiązuje do tradycji to jednocześnie jest szalenie nowoczesny i bardzo długo się nie zestarzeje. - To piękny projekt, który pojawi się stopniowo na wszystkich rozproszonych dotychczas elementach – pojazdach, parkingach, rowerach, biletach czy elementach informacji pasażerskiej. Co ułatwi pasażerom identyfikację i korzystanie z naszej komunikacji –mówi Renata Kaznowska, zastępca Prezydenta m.st. Warszawy. Obecnie w stołecznej przestrzeni funkcjonuje wiele różnych znaków graficznych dotyczących transportu - logotypy Zarządu Transportu Miejskiego, symbol promocyjny miasta „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej”, herb Warszawy oraz logotypy poszczególnych spółek transportowych. Teraz zastąpi je jeden unifikujący znak. Grafiki do ściągnięcia: https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/iuAFizEbAwR6xm5

UM W-wa, Dixon

Redakcja TVEXPO oraz zespół firmy Iluminacja Nowa przygotował zestawienie wiodących firm w branży odzieżowej, które wyróżniają się jakością oraz innowacyjnością produktów
Pracownicy wypaleni zawodowo mogą przyczyniać się do spowolnienia realizacji celów przedsiębiorstw i w efekcie stają się ich ‘’wąskim gardłem”
Coroczne zestawienie liderów branży spożywczej, czyli Złota Siódemka Spożywcza już rozstrzygnięta
Redakcja telewizji Polska24 oraz TVEXPO przygotowała dla Państwa kolejne zestawienie firm z branży szkolno-biurowej na starcie nowego roku szkolnego, których produkty wyróżniają się jakością oiraz innowacyjnością
Polska branża kosmetyczna odzyskuje tożsamość i klientów

Jako jedną z przyczyn niskiej wydajność prac rolniczych wymienia się nieprawidłowy poziom ciśnienia w oponach
Rośliny motylkowate zarówno drobnonasienne, jak i grubonasienne są cenione głównie ze względu na wysoką zawartość białka i korzystny wpływ na żyzność gleby
Do końca roku Rolnik zobowiązany jest dostarczyć do Agencji spis zwierząt przebywających w jego siedzibie stada
Kalerosse to warzywo powstałe w wyniku połączenia brukselki i jarmużu
Zboża w okresie wegetacji atakowane są przez wiele różnych chorób
Pogoda Warszawa z serwisu

Patronat
  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl

  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl


  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl