Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Dzisiaj jest 22 października 2017 | Imieniny: Halki, Kordiana, Kordelii
Header

Aktualności

Październik miesiącem różowej wstążki

2017-10-01

Październik obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem na całym świecie. W tym roku Warszawa po raz kolejny została partnerem kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Pałac Kultury i Nauki będzie jednym z kilkuset budynków na całym świecie, który w niedzielę, 1 października (od godz. 18.00 do 24.00) zostanie podświetlony różowym światłem. - Działając razem możemy pokonać raka piersi, dlatego też kolejny rok obejmuję honorowym patronatem polską edycję Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, której celem jest uświadomienie mieszkańców Warszawy jak ważne jest wczesne wykrywanie chorób nowotworowych i podejmowanie działań profilaktycznych. Nasze działania wpisują się w hasło tegorocznej jubileuszowej edycji kampanii „Działajmy razem by pokonać raka piersi” – mówi prezydent stolicy Hanna Gronkiewicz–Waltz. W pierwszym tygodniu października, w ramach kampanii, pracownicy stołecznego urzędu miasta bezpośrednio obsługujący mieszkańców przypną do swoich ubrań charakterystyczne różowe wstążki symbolizujące kampanię na rzecz walki z rakiem piersi i będą zachęcać do profilaktyki antynowotworowej. Kampania, której realizacja jest wspierana przez stołeczny Ratusz, jest prowadzona również za pośrednictwem krótkich spotów wyświetlanych w komunikacji miejskiej – SKM, tramwajach, autobusach oraz na monitorach w wydziałach obsługi mieszkańców w poszczególnych dzielnicach.

UMW, Dixon

Coroczne zestawienie liderów branży spożywczej, czyli Złota Siódemka Spożywcza już rozstrzygnięta
Redakcja telewizji Polska24 oraz TVEXPO przygotowała dla Państwa kolejne zestawienie firm z branży szkolno-biurowej na starcie nowego roku szkolnego, których produkty wyróżniają się jakością oiraz innowacyjnością
Polska branża kosmetyczna odzyskuje tożsamość i klientów
Ruszyła kolejna kampania TVEXPO promująca producentów najlepszych jakościowo, innowacyjnych produktów popularnych w okresie wakacyjnym
W czerwcu br odbyła się kolejna edycja ZŁOTEJ SIÓDEMKI BRANŻY ROLNICZEJ

Jęczmień ozimy charakteryzuje się największym (obok pszenicy) potencjałem plonotwórczym
Po łódzkim, także Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu z myślą o rolnikach z województwa wielkopolskiego przygotowuje aplikację na smartfony i tablety o nazwie EPSU Mobilne
Tegoroczna wystawa AGROSHOW 2017 w Bednarach upłynęła pod znakiem nowości, oryginalnych prezentacji firm polskich i zagranicznych oraz nieustannego deszczu, który jednak nie zmienił dobrych humorów zwiedzających oraz wystawców
W Polsce uprawia się 130-180 tys
Prezes Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłosił nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 6
Pogoda Warszawa z serwisu

Patronat
  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl

  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl


  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl