W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Dzisiaj jest 13 grudnia 2018 | Imieniny: Łucji, Otylii, Włodzisławy
Header

Aktualności

Ograniczenia reklamowania alkoholu

2018-03-13

Nie minął tydzień od wejścia w życie zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a rząd już podejmuje następne kroki uderzające w branżę alkoholową forsując zakaz reklamy piwa. Tymczasem ponad połowa społeczeństwa (59 proc.) jest przeciwna kolejnym restrykcjom i uważa, że nie przyczynią się one do rozwiązania problemów związanych z alkoholem – tak wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Kantar Public. Zniknie reklama, znikną problemy? Większość (59 proc.) Polaków uważa, że rząd nie powinien zakazywać reklamy piwa. Tylko co czwarty (25 proc.) popiera wprowadzenie takiego rozwiązania. Zdania na ten temat nie ma 16 proc. respondentów. Ryzykowne 7 procent Z danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wynika, że zdecydowana większość, bo aż 80 proc. Polaków pije umiarkowanie, czyli nie więcej niż 6 litrów czystego alkoholu rocznie. To mniej niż przeciętny Szwed czy Niemiec. Tylko 7 proc. konsumentów spożywa alkohol w sposób problemowy, wypijając minimum 12 litrów 100-proc. alkoholu w ciągu roku. Grupa ta, do której należy zdecydowana mniejszość społeczeństwa, odpowiada za konsumpcję blisko połowy (46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce.

Tym razem przygotowaliśmy dla Państwa zestawienie najciekawszych propozycji kulinarnych w ramach plebiscytu "TOP10 branży spożywczej 2018"
Zmęczeni letnimi upałami, często odkładamy weekendowe wyjazdy na jesień
Nie dla wszystkich praca na etacie jest satysfakcjonująca
Ale żaden wzrost gospodarczy nie bierze się znikąd
Wakacje powoli dobiegają końca

Jak wynika z danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych obserwuje się regres w produkcji żywności ekologicznej, a wielkość powierzchni upraw ekologicznych w Polsce spada systematycznie i wynosi obecnie 500 tys
Wyzwania stojące przed współczesnym rolnictwem, przemiany zachodzące na wsi i reforma Wspólnej Polityki Rolnej wymagają podjęcia szerokiej debaty publicznej – uważają środowiska zabiegające o zrównoważony rozwój
w tym roku przypada 20
6 listopada pod Łodzią odbył się uroczysty finał gier agronomicznych
Pogoda Warszawa z serwisu

Patronat
  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl

  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl


  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl