W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Szczegółowe informacje znajdują się w POLITYCE PRYWATNOŚCI I WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES. X
Dzisiaj jest 18 lutego 2019 | Imieniny: Konstancji, Maksyma, Wiaczesława

Aktualności

Nierzetelna reklama BRW

2019-01-26

Spółka Black Red White S.A. z Biłgoraja to producent mebli i artykułów wyposażenia wnętrz. Od 9 do 19 czerwca 2017 r. w wybranych sklepach w całym kraju prowadziła promocję „MEBLE I DODATKI bez VAT”. Reklamowała ją m.in. na plakatach, billboardach, banerach, ulotkach. Zawarte na tych nośnikach informacje wprowadzały konsumentów w błąd. Sugerowały, że wszystkie meble i dodatki w wybranych sklepach można kupić taniej. Tymczasem zgodnie z regulaminem, do którego reklamy odsyłały małym drukiem, promocją objęte były tylko niektóre towary.- Reklamy nie mogą pomijać tak ważnej informacji jak ograniczenie promocji do części produktów. Nie można wymagać od konsumenta, żeby do każdego plakatu czy ulotki podchodził z podejrzliwością i natychmiast szukał w regulaminie ukrytych haczyków lub niedopowiedzeń – mówi Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.To nie pierwszy przypadek, gdy reklama BRW wprowadzała konsumentów w błąd. Podobnie było z promocją ze stycznia 2015 r.Wtedy firma nie została ukarana, bo zobowiązała się, że zrekompensuje klientom straty. Ponieważ ponownie naruszyła zbiorowe interesy konsumentów, tym razem UOKiK nałożył na nią karę - ponad 260 tys. zł. Oprócz tego spółka musi poinformować o decyzji urzędu na swojej stronie internetowej i w dwóch ogólnopolskich gazetach. UOKiK

Jednocześnie, niemal w niczym nie przypomina e-biznesu sprzed jeszcze kilku lat
Tym razem przygotowaliśmy dla Państwa zestawienie najciekawszych propozycji kulinarnych w ramach plebiscytu "TOP10 branży spożywczej 2018"
Zmęczeni letnimi upałami, często odkładamy weekendowe wyjazdy na jesień

Zgodnie ze wstępnymi danymi GUS pogłowie świń w grudniu 2018 r
Już 40% mieszkańców Polski deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu kupuje produkt, który określa jako zdrową żywność – wynika z badań przeprowadzonych przez agencję badawczą MANDS na zlecenie De Heus
Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, wartość polskiego eksportu artykułów rolno-spożywczych w okresie styczeń-listopad 2018 r
GUS opublikował dziś dane nt
Z raportu Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Rynek rolny — marzec 2018, wynika, że Polacy najchętniej sięgają po łososie, pstrągi, morszczuki i makrele
Pogoda Warszawa z serwisu

Patronat
  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl

  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl


  • Polskie Stowarzyszenie Przedsiębiorców: www.izbaprzedsiebiorcow.pl